2010. október 24., vasárnap

pont

mondja valaki azt, hogy a családunk szerencsés és az arcába röhögök, kigúnyolom, sőt talán ha rossz kedvemben leszek lehordom, de ha vki mondja ezt akkor csalódottságomban úgyis csak azt mondom, hogy nem fontos mindegy majd máskor semmi ...  ajh. Szar. még írni sincs erőm. gáz. engem nem érdekel. hagyj lógva.
valaki látta a múzsámat? eltűnt, missing, lost, aki megtalálja kap sütit...
ellenszenvem mérsékelt időket él, de erről nem mi tehetünk, nem mintha a mi feladatunk lenne, várjál még egy kicsit akkor, engem nem tud izgatni, ha te nem teszel érte semmit, leszarom, és mindenki leszarja, legalább ebben megegyezik a véleményünk.miért panaszkodok midnig? booooooooring. gáz. tőmondatok.
talán egyszer minden visszajön. a múzsám legfőképpen ő hiányzik a legjobban., de ki a múzsám?

We are talking less and less
And inside I'm cold and blue.


I bet you don’t know what I truly feel
It’s like having a deal
With some agony in there
Why don’t I feel your care? 


from poemhunter

2 megjegyzés:

  1. én segítek megkeresni ! kapok sütit ? :D

    VálaszTörlés
  2. Én is... de ne aggódj én szeretetből csinálom...nem a sütiért...

    Hugod...

    VálaszTörlés