2011. március 14., hétfő

hát sorry

hangulat: nyomott, indulatos
zenék: Linkin Park - Leave Out All The Rest, Rise új album, A7X - Shattered by broken Dreams, Warmnass on the Soul...

Jobban szeretem, ha más boldogabb mint én. Ez valami, hülye betegség. Borzasztó.
Baszd meg baszd meg, hogy mindent elbaszol. Nézz már körül, mielőtt cselekszel, nézd már meg ki akar rajtad segíteni... szánalmas szánalmas. Egyszer látnám, hogy nem az van, hogy vágyakozóan nézel rá miközben a másik meg elássa magát szégyenében, mert úgy érzi nem elég jó. Hát gratulálok. A szentek nem is szentek, mi? he, már úgyis leszarom. szánalmas szánalmas. talán ha ezt ismételgetem vége lesz...imádom, amikor magamat hitegetem.
Jövő hét hektikus lesz. Most nem ezen bosszankodok, csak úgy az elmúlt két és fél hónapon, hogy még nem tartok sehol, egyhelyben vagyok, és nem haladok... hát szar ügy. Nem akarok semmi féle szülinapi üneplést. Melankólikus hangulatot akarok, zenével, meg hülye beszólásokkal, csak ennyit, mert mertmert hülye vagyok, és szarul lehetek néha, de az kell. Csak legyen nyári szünet... hogy ne kelljen olyanokkal találkozni, akik mindent tönkretesznek... akik a hangulatot szétrombolják. Hol van itt "barátság"?
Lassan hányingerem lesz, és most foglalkozok ezzel utoljára, nem hiszem el, hogy nem lehet érteni a szép szóból, a vulgárisból se, de hagyj mondjak valamit, nem mintha rám tartozna, lassan már nem lesz senkivel semmilyen kapcsolatom, jó ez túlzás, tudom h van összesen már csak 3 ember.(CER)... és igen, nincs kedvem másra hallgatni, panaszkodni van kedvem, idegeskedni, leszólni másokat, fárasztani az agyamat. Ez ma egy ilyen nap volt, sorry többiek.
sok mindent utálok... sztem szerdától kétszínűnek állok, vagy nem tudom..., menyire tudom kimutatni ellenszenvem, még hogy normális gimis évek, legszívesebben röhögnék már kínomban, "szívás" vagy valami érthetőbbet, amivel kifejteném, hogy miért nem. és köcsög vagyok, mert nem mondom meg szemből, de ha elég ideges leszek, akkor erre is sor kerülhet... következmények ide vagy oda, tudok marha bunkó is lenni, bármilyen kedves vagyok...
sírni akarok, de tényleg, hosszan egy kicsit... miért nem tudok? érzéketlen nőszemély vagyok, sajnálatos. Ha nővérem nem lesz itthon biztos egy kibírhatatlan szemét, bunkó leszek... csak így előre figyelmeztetek mindenkit. Aztán aggódni fogok, ez az újabb elfoglaltságom... csak ha rám jön, vagy ha olyan van...
pl. múltkor. Nem az volt a baj, hogy elszakadt, hanem az is... szóval szar volt, az olyan, utolsó csepp a pohárban. biztos elő fog még fordulni... Itt a nagy összeszedettségem, asszem ebben a négy napos szünetben megengedem magamnak, hogy szétcsússzak....
utálom, amikor valaki küzd, és nem veszi észre, aki mellette áll, annak teljesen figyelmen kívül hagyja más érzéseit... tök mindegy nem? fáradt vagyok és elegem van. Abból az egy évből nem sok volt igazi sztem.
 nem fogom bírni jövő héten, látom. megtörök majd és kutyaeledel leszek, meg szarkasztikus vagyok, de ez most csak egy kicsit számít.

bumm..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése