2011. április 21., csütörtök

fade away rövid eddig közzé ben tett hülyeségek...0.6 nov15

nem tudom már. Fáradt vagyok minden este, alig tudok ébren maradni, ha meg aludni kellene nem tudok. Most tényleg álmatlansággal küzdök? Én? szá-nal-mas. Nem tudok reggel felkelni, annyira fáradt vagyok. Elfáradtam. Már most. Beszélni is nehéz, hallgatni viszont még mindig öröm. Nem érzem magam jól, kell egy kis szünet. Megint, most. Igazából nem is az a bajom hogy fáradt vagyok, hanem az hogy...? mi bajom van ? Annyira szeretem amikor azt hiszem rájövök valamire, de igazából azzal is magamat áltatnám, és nem jövök rá. nem mintha am érdekelne mi bajom, elvégre elmúlik, és nem zavar senkit, minden elmúlik. Nincs kedvem beszélni, mert nem akarok, mert jól van minden ahogy van, nem pont ebben a pillanatban, de ...nem kellene több de. A de-k csak kétséget szülnek. Gáz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése