2009. május 2., szombat

Herzliche Glückwunsche zum Geburstag! :)

Szerda... Annyira jó volt :D:D Mondtam már, hogy imádom a barátaim? És megkaptam tőlük Yuki Kaori mangáját, annyira ismernek. A legjobb barátaim. A kis kedvesek...:)


Barátok. Nem az a lényeg mióta ismeritek egymást, hanem hogy mennyire. Beszéltünk a nyárról egy kicsit, és aannnnnnnnnnnyiraa jó lesz. Soha nem voltak igaz barátaim általánosban, de a középiskola más, osztálytársaimnak nincs annyi előitéletük, mint a régiegknek. Jobb osztály ez mint a régi, bevallom.

Teljesen régen írtam nem esett jól, mivel nem volt ihletem, és a napi bejegyzést se akartam írni. Megvettem az új Mondót.:) Tök jó volt, imádtam :D

Pestre megyünk osztálykirándulni a terror házba, majd a vidámparkban. A mai nap kitünő volt, olyanokat szólt Déni és Szobi, hogy az fájt :D

Eljött a Jared Leto-s korszakom. Hallottátok már a hangját? Mint egy isten kb., olyan a hangja. Majd megnézzük a 27 fejezetet, a Harcosok klubját, bár abba Brad Pitt sokkalta jobb, és találtam egy másik jót a Fegyverneppert. És ha jól láttam ott sokat szerepelt.

Elkezdtem írni egy másik történetet, a lány, akinek nővére már nem otthon lakik, anyja állandóan dolgozik, apja pedig elhagyta még őket régen. Vannak nagyon jó barátai, de nehezen ismerkedik, bár kedves, de szereti a barátait cinkkelni.

A barátságról szól, minden második történet a szerelemről sszól kicsit se unalmas és klisé, és rossz, mert miért mindig csak a szerelem????????

Ahhhh, mindegy.

Jól lett a dalszövögesoldal. Olyan jó együttes a Rise Against, imádom a Hero of war című számukat.

Első verszak:

"Azt mondta: „Fiam,
Láttad már a világot?
Mit szólnál,
Ha azt mondanám- megteheted?
Csak vidd ezt a fegyvert, még meg is fizetik majd”"

És az utolsó és az az előtti:

"Egy háborús hős
Ez az, amit látnak bennem
Csak kitüntetések, és sebek-
Marha büszkék rám.
És hazahoztam a zászlót
Már csak porfogónak jó
De ez egy zászló, amit szeretek
Az egyetlen, miben bízom.
Azt mondta: „Fiam, láttad már a világot?
Mit szólnál, ha azt mondanám- megteheted?"

Annyira imádom, annyira király, mély, érzelmi.

Sőt meg van a Green Day albuma is!!!! IMÁDOM :D:D:D A legjobbak, megint nagyot alkottak.

Na jól van máraaa ennyih...

A dalszöveg a http://www.hotdog.hu/magazin/magazin.hot?m_id=16280 oldalról van. Mennjetek és nézzétek meg!

"A mi dalunk szól, de te nem vagy itt, és kellemetlen, mert ha te meghallod azt a számot nem én jutok eszedbe. Hiú ábránd voltak az eltelt évek. Néha igazán nem bírlak. Nem emlékszel dolgokra, amik fontosak voltak számomra. Talán ez a megoldás, csak nekem volt fontos. Ismerlek egyáltalán?"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése