2009. augusztus 11., kedd

Nyácon beszámoló 2009, vasárnap

Reggel hajnali ötkör kelés volt, hogy lesétáljak a 6-órási buszhoz, élmény volt O_o. Mivel a 6:40-es busszal mentünk pestre, ami 8:25-re bent volt, de csak azért mentünk olyan korán barátnémmal, hogy jegyünk is legyen. Tesókám szerencsére ott volt és elkísért a Pecsához. még háromnegyedkilenc se volt, amikor odaértünk, már a pénztár előtt volt egy kis sor úgyhogy beálltunk nővérkémmel és Vivivel, és vártunk, és vártunk. Nem volt kassza, úgyhogy várhattunk egy kicsit. Bár az előttünk lévőek, jól el szórakoztattak, a Ichi-ichi-ichi-go-ho, ichi-ichi-go-go ichi-go-ichi-go-ichi-go go :D. Nagyok voltak.

Aztán miután megvettük a (kék)jegyet Vivivel leültünk a padra, hogy megvárjuk a sorvégét, na ezt meguntam kétperc után, közösen döntöttünk, hogy inkább beállunk a sorba. Még szerencs, mert még utánnunk is álltak egy csomóan, aztán eljött mellettünk Itachi feketeszüvegben, és húzott maga után egy kutyának kinéző valamit. Majd az eőttünk párral mondta a srác, "az nem Itachi és a nyula?"- aztán nekem is leesett, hogy a Fun with Akatsukiból van, pár percig nevetgéltem, és megígértem Vivinek, hogy megmutatom a videókat. Kb. mi egyvonalba álltunk a bejárattal vagy egy kicsit előtte, de mire elindult a sor egész gyorsan haladtunk. És beléptünk életünk első animeconjára!

Kaptunk programfüzetet és szavazólapot a cosplayre, amit besüljesztettem a tsákába, de azért megnéztem mi lesz a nagyteremben, mentünk is a nagysátorba szétnézni, a mangák nagyon szimpatikusak voltak, kár, hogy csak jövőre fogok angolul tanulni, a posztereknél mindig állt vagy tíz ember, úgyhogy oda nem is jutottunk el. Átmentünk a nagyterembe, az AMV-vetítésre, amiből, néhány bejött néhány nem.

Nyah, jól van ugorjunk a Cosplayeresekre. Egyéniek se voltak rosszak, de a csoportosok felülmúlhatatlanok.

Fullmetalt, bírod? höhö, bírom hát :D nagyon jók voltak, "és nálunk élnek a világ legszebbfangöljei", és egy hossszzzúúúúúúúúúúú fangirl sikítás az egész termen át :D Persze volt benne egy yaoi-s megszólalás, nagyon jók voltak :D

És meg voltak egy csomók akik jók voltak, de nem akarom felsorolni mindegyiküket, azért még meg kell említeni a Yaoi Dekiai Shoujo Team-et :D a Sasuke-Itachi szálért :D kösziiiiii!!! :D

Bezsebelt dolgok: ajándék Dóri-channek és Rebekának, egy Code Geass-os pohár, Black Cat-es és Final Fantasy-s kulcstartó, és az ehavi animestar :Damit még nem olvastam ki.

Felejthetetlen élmény volt, és szerencsére meghallottam Gackt hangját, és beleszerettem. Nagyon jók a dalszövegei. Nyah, ennyi..., vagyis mada mada dane:D xd teljes ellentmondás :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése