2010. június 18., péntek

Álom elemzés... ahogy én gondolom.

Tottiról már beszéltem, azt hiszem ő az az ember, akire néha szükségem van. Mondj valami jót! És mesél, és mesél. Ezért szeretem annyira.

Den, hmm látszik h megromlott a kapcsolatunk.

Toka, nem számítottam tőle másra.

Fekő. Mostanában jól alakulnak a dolgok, mégha hagyta is. Azért elképzeltem volna ha felemeli a hangját.

és végül de nem uccsó sorba Nara. Most nem sok szerepe volt az álmomba. Azt tudom hogy szomorúan nézett utánnam, amikor a Bob herceg után mentem, amikor elfoglalta Den a helyem. De legalább kimentett vmi hülyeséggel of. előtt. xD Elvégre nem keresett.

mellékszereplők: xD ugyen... xD

Kár volt leírnom, most úgy érzem az álmom befolyásol engem. Erősen. Kell hamarosan egy beszélgetés, már rég volt. Talán délelőtt skype-on? Holnap am nem leszek de. 11 után. Tesóm jön haza, de ne félj, szombat este már élvezheted hangom. xD

Jobb lett volna ha nem emlékszek, elvégre minden elfelejtődik. De így az ember tehet egy kis önismeretet.


Ha jártok még erre, ideje lenne szót ejteni nyaralási helyünkről.... szombat este skype.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése