2011. január 16., vasárnap

A színészkedés nem kenyerem. Nem akarom tettetni, hogy jól érzem magam, amikor nem. Nem fogok bájcsevegni, ha nincs jó kedvem. Ne várjon senki tőlem kedves szavakat, amikor abban az állapotba vagyok. Ha nem bírsz ki ne szólj hozzám, ezt majd viszonozni fogom, tényleg. Ha zavar, amilyen vagyok, nincs miről beszélnünk a továbbiakban. Ha kibírod hisztijeimet, és folyamatosan beszélsz, de nem válaszolok, vagy csak néhány szót, te egy türelmes ember vagy. Nem szoktam ironizálni, nincs hozzá érzékem, mint ahogy máshoz se. Most eszembe jutott a No matter what, amiről valami nagyon jó jut eszembe, ami másnak más formában sokkal jobban tetszik...  Miért vigyorgok?
Ahh, szegény romantikus lelkem...

kedves ipodomra lejátszási listát készítek, vidám számok címmel, én ezekre gondoltam:
Seize the day, Fiction, Under the Bridge, Bettersweet Memories, Tears don't fall, Swinf Life Away, hogy csak a legjobbakat soroljam.

Nektek mi jut eszetekbe, ha azt mondom 4:00 AM Forever? Ez annyira cseles... Oh, guys...

Miért kellett az Avenged Sevenfoldnak érzelmes számokat írni? igen, a Seize-ről beszélek... talán ilyenkor ezt nem a legjobb hallgatni, és mit képzel magáról a Bullet for my VAlentine is? .... És miért nem tudom elkapcsolni.?



Jó érzés volt. Tényleg annyira jól esett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése