2009. március 5., csütörtök

Kis fanfiction

Barátok. Vannak barátaim, tudom kik az igazi barátaim. Bíztatnak, szeretgetnek, kedvesen "cinkelnek", ők a barátok. Akivel van miről beszélni... Pedig vele nincs sok beszélni valónk még is együtt vagyunk mindig.

Elmúlt napjaim kitünően teltek.:S Mondtam már, hogy utálom a tesit? Ha nem akkor most ííííírom.

Elolvastam, vagyis újra beleolvastam az angol, Eltörni a határokat-ba. Narutos, és AU, de annyira jól meg van írva. A utólag frissített fejezetbe Narutot kikérdezte, Anko, Kurenai a sensei, ls Uzuki Yuugao a volt tanára. Olyan szemetek voltak, de a Kyuubi helyettesítette őt, és így tudott róla, és másnap nem tudta, hogy viselkedjen. Amúgy meg, régebben csatlakozott Danzohoz, persze itt Danzo nem olyan, mint a mangában, kicsit lágyabb a személyisége. Itt Naruto egy nagyon mély karakter tele titokkal, tele fájdalommal, amit az apja csinált vele, belézárta ugye a Kyuubit, és Kushina, az anyja elhagyta őt. Utálja a szüleit. Aztán most Jiraiya beszélni akar Narutóval, azzal a Narutóval, aki megveti az apját. El is felejtettem mondani hogy ez egy Bleach crossover. Úgyhogy Naruto találkozik Uraharával... Szóval néhol szomorú, de néhol vicces.

Ez egy nagyon-nagyon hosszú fanfiction, de megéri belekezdeni.

Annyira írhatnékom van, hogy spontán össze akarok hozni valamit.

" Gyötrődő kiáltást hallok, ez az én hangom?

Remegő kéz, összeszorult gyomor.

- Ennyi volt a barátságunk?

- Kérlek, maradj nyugodt!

- Én teljesen nyugodt vagyok, de ez szánalmas... - mondtam utálkozva, majd felnéztem az égre. - Soha nem voltunk jó barátok.

Csend, a csend hangja. Vajon igazam volt?"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése