2009. március 16., hétfő

Újra hétfő...

Valahogy ma nagyon Light-os (nem L-les xd) napom volt, mint minden hétfőn. A két infót átuntam, bár Tb kérdezte mikor mutatom be a prezenrációt, de azt mondtam :"Hát, ho... vagyis ezen a héten," erre ő:" peresze, még véletlenül se tudjam előre tervezni." De ravasz vagyok...:d ego,ego..

Ma nem volt Bett suliba, ment Pestre apjával, a mázlista. Délután be akartunk menni az Albába, vmi hangszer boltba, persze nem volt nyitva, vagyis a pasika ebédszüneten volt. De elvoltunk Dóri-channel, Devievl és Bekával. Nekem kell gitár, mondtam a többiekenek, hogy szülinapomra gyűjtsenek nekem manyt.:D

Néha azt hittem baj van a barátságunkkal, de múlt héten bebizonyult, hogy nem. Nagyon hülyék voltunk, el is kísért a dombig és onnan ment haza, az a csaj:). Bekával ma nagyon elvontak voltunk, van neki orvosi szikéje, és az öngyilkosságról beszéltünk, van néhány ember akivel komolyan is lehet beszélni... Nem mintha másokkal nem lehetne, de minden emberrel más a kapcsolatunk.

Hallgattam Evenesance, Missing számát, rájöttem, hogy annyira érzékeny vagyok, régebben nagyon sírós voltam, de leszoktam róla, és erős maradok magamért. Sebezhető vagyok, nem szeretek veszekedni barátaimmal se mással, de sokszor elkerülhetetlen a "mással" való konfrontáció.

Itthon magányos vagyok, nem tudok senkival beszélni, hogy legalább a gondolataimat eltereljem, utálom a csendet, de mégis megnyugtat, furcsa nem?

Most találtam nem rég, és imádom ezt a képet, minden elismerésem, aki csinálta, magam is így képzelem el kb.. Néha szeretnék egy olyan embert találni, aki mindig mellettem van. Szeretnék bízni valakiben, vagyis bízok néhány barátomban, de nem annyira amennyire kellene...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése