2009. március 1., vasárnap

mitt'om én

Ma írni akartam a történetet, amit feltöltöttem még karácsonykor. Nem tudtam mit írni, üresnek éreztem magam, nem volt ihletem, ahhoz képest, hogy csak a második fejezetnél tartok...O.o szánalmas vagyok o.O Már majdnem elértem az oldal végét úgyhogy kb. fél oldalt írtam. Jól esett írni, imádtam amikor kaptam néhány kritikát az első fejezetre és annyira jól éreztem magam, hogy tetszik nekik! Persze mostanában letöröltem onnan a történetet, mert nem akartam, hogy sokat várjanak, ezért inkább majd ha több lesz.

Szeretem azt a fanfictiont, amit írok. Sajnos magyarul még nem találtam ilyen témájú, és így írtam egy Naruto-utálja-az-apját törit, és az apját Orochimaru feltámasztja, mert kísérleteket akar végezni rajta, de Minato észbekap, elmegy onnan, majd találkozik senseiével. És jönnek a bonyodalmak...*gonosz nevetés*

Mikor jobban belemerültem a fanfcitionokbe, akkor találtam rá, a fanfiction.net-en, egy befejezetlen Naruto történetre, ami egyszerűen elképesztő! Előre mondom nem tudok angolul, de webfordítóval olvasom, ami ugye nem az igazi, de egy idő után meg lehet szokni. A történet címe: For the Love of my Friends Foxie-sama-tól. A legeslegjobb időutazó történet, amit valaha olvastam. Narutot megölte Orochimaru, mikor már majdnem mindenki meghalt, és visszamegy a genin napjaira. Próbálja a dolgokat megváltoztatni, ami elromlott, kezdve Sasuke árulásától, a Harmadik haláláig. Persze van közbe Haku és Zabuza, és ne felejtsük el a múltat se. Rémálmai sokszor zaklatják őt, Iruka halála, és még másoké... Volt egy mondat a ff-ben, mikor visszatért a legalább egyhónapos Hakus-Zabuzás küldetésről, Iruka meghívta Narutot egy ramenre, és ez volt a párbeszéd vége...

"Kimondta azt a négy szót, ami arra késztette Irukát, hogy megölelje őt, és ha örökbefogadni nem is, megszilárdítsa az apa-fia kötvényt, ami ott volt, és nem érdekelte, hogy más mit gondolt.

- Hiányoztál sensei."

Rohadt élet, most elkezdtem olvasni, utoljára kb. szeptemberben olvastam, tessék. Igen alapos vélemény lesz én mondom!

Visszatérve az idézetre, hát nem kawaii?^^ Annyira ari Naruto owww....

Emlékszem belőle az ilyen érzelmi jelenetekre. Tudom, hogy van egy a Tazunás küldetésnél Kakashival, és a 45. fejezet körül Jiraiyával, sőt még előtte is van egy vele... annyira jóóóóó... de azért is leírom szépen haladok fejezetenként... na jó lesz amit kihagyok, mert tudom mi lesz benne. ˘˘"

Kakashi x Naruto beszélgetés...

"- Azt szeretném, ha abbahagynád az álarcod mögötti bujdosást Naruto. - Kakashi nem jött rá, hogy hangosan mondta ki, míg meg kapott egy szilárd választ.

- Az érzés kölcsönös."

Annyira mély párbeszéd, van neki egy szomorú felhangja, ami arra késztett, hogy olvasd el többször... Észre vette már valaki, hogy imádom az angstot?

Na jól van ennyit errről. Nem esik jól tovább olvasni inkább írok valami kis valamit, mint előzőleg.

"Fáj, fáj, fáj. Fájdalom hatol testem minden porcíikájába, miközben fekszek. A fal túl fehérnek tűnik, a poszterek túl unalmasak.

Mellettem megszólal a telefonom. Nem nézem meg ki az, csak felveszem.

- Igen?

- Szia Niki-chan! - Hallom Dóri-chan lelkes hangját a telefonban. - Nem akarsz beruccani a városba? Itt van Kanga is.

Nem tudom mit mondjak, szemeimben könnyeket érzek, valahogy meghat ez az egész, behunyom a szemem és úgy válaszolok kicsit rekedt hangon.

- Veletek bárhova.

A fájdalom, mintha kezdene csökkenni. Testem megkönnyebülten szabadult fel a fájdalom alól, majd elszomorodtam egy kicsit.

Ez nem csak fájdalom volt, hanem a magány fájdalma."

"Ha zuhansz, megbotlasz
Én felsegítelek a földről
Ha elveszted
A hitet magadban
Én erőt adok neked, hogy végig csináld
Mondd, hogy nem adod fel
Mert én itt várni fogok, hogy ha elesel."

(Simple Plan - Save you című számból, nem saját fordítás - http://simpleplan.hu/ -ról van

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése