2009. július 6., hétfő

Code Geass R2 1-5. rész tömören

Elkezdtem nézni a Code Geass második évadját. Már az első rész fenomenális, amikor visszatérnek hozzá az emlékei, majd szépen lassan egy egész Fekete Lovagok Rendje életre kell az első 5 részben. Igazából Suzaku megint bezavart, és hogy Nunnally lesz a főkormányzó, de Zero nem ismerheti fel őt, ha tovább akarja játszani a szerepét, pedig nem tehet mást hiszen, akkor könnyű célpont lenne. De most mit fog Lulu csinálni? A huga lett abban a körzetben a főkormányzó, de ő azt tervezte eddig, hogy Japán birodalom lesz meg minden... De ezt most nem teheti meg, hisz ott van Nunnally, plusz az öccse akit úgy manipulál, hogy fáj nézni. A tanárnő is ott van ő nagy favorit karakterem, meg Rakshita is. Lelouch-nak még mindig penge a stratégiája, C.C. kapott egy kis humort is, és lehet látni hogy megváltozott a kapcsolatuk. Suzaku egyre csak tör felfelé és saját tervei vannak a változásokra.

Tömören ez volt a Code Geass R2 első öt részében.

Valahogy tefnap megcsapott egy isteni szikra a Code Geass kapcsán de igazából, NANA-t lenne kedvem írni. Egy Shin-chan-os történet, teljesen angst, szomorú, aggódással teli. Shin-nel csak valami szomorút lehet írni, mert a karaktere szinte olyan hogy... annyira aranyos :)

Szeretnék olyan jó lenni egyszer, mint enahma. Nagy cél és érzem hogy kevés vagyok hozzá, de nem fogok megállni soha, mert szeretem csinálni. Mennyire kinőtte magát a világból, de nekem akkor is... ő azaz író, akinek minden fanfiction rajongónak tudni kell. A gerdrób és a Blond(ha azt hiszed vége).

"- Ne csináld kérlek!

- Nekem ez az életem - mondtam előre meredve a semmibe, miközben a kezemet fogta. Túl ismerős volt a helyzet számomra.

- És mi van velünk? - kérdezte kétségbeesett hangon. Éreztem, ahogy a karomon összeszorul a szorítása.

- Mindig ott voltam, de te... ti... - gúnyosan elhúztam a szám - Soha nem értetek rá. És tudod mit? Nem hibáztatlak, elvégre mégis csak rólam van szó.

- Annyira sajnálom.

- Sajnálatod nem segít rajtam, és tudod mit? Nem is akarom hogy segíts.

A barátság vastag fonala szétoszlott a vékony szálakra, az eddig érzett érzések új értelmet nyertek. Cselekedetek, melyből lehet következtetni. Tudhattam volna. Tényleg rossz emberismerő vagyok, Dracy."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése