2009. július 5., vasárnap

Code geass

Suzaku, meddig mész el, hogy megölj engem, milyen mély a hargod irántam? Látom a szemedben, hogy gyűlölsz. Nunally-t is gyűlölöd, Suzaku? Az én hibáim miatt? Meg bírsz engem ölni Suzaku?

Mire épült a kapcsolatunk? Szívesen megkérdezném, bár magam is tudom a választ. Külön utakon járunk évek óta, és mégis egy cél felé tartunk. Régebben bíztam benne, hogyha meghalok Nunally-t te gondozod majd. Túl sokat vártam a kapcsolatunktól.

Az én hibám, hogy Euphie meghalt, nem látod hogy gyötör a bűntudat? Persze, hogy nem. Te mindig csak a felszínt látod. Egy báb vagy és az is leszel mindig a kezükben. Hittem, hogy az oldalamra állíthatlak téged. Bolond dolog volt tőlem.

Itt állunk szemtől szemben és nézel rám az érzelmes szemeiddel. Szeretted őt, én pedig a halálba küldtem. De még most se értesz.

Barátok voltunk és most ellenségek vagyunk, ezt te milyen kapcsolatnak neveznéd, Kururagi Suzaku?


Kami-sama. Fenomenális. Tökéletes szememben.

Tessék végig néztem. Végeztem vele. Code Geass Hangyaku no Lelouch letudva. Aki nem ismeri keresen rá és nézze meg, aki szereti a drámát, annak mindenképpen meg kell nézni, aki látni akarja két barát szenvedését, miként gyűlölik meg egymást és lesznek ellenségek. Egy természetfeletti hatalom, amit irányítani kell, és egy fiú aki mindent meg akar adni a hugának és meg akarja tudni ki ölte meg az anyját.

Még ha bizar is amit írtam, nézzétek meg, mert ha egyszer leültél elé nem tudsz elszakadni. Nehéz elkülöníteni ki benne a jó és a rossz, én elvből Lelouch oldalán állok, mert jó érvei vannak, és ő a főszereplő, bár most kíváncsi vagyok Suzakura.

Belenéztem a R2-be uhhhhhhhhhh. A Picture Drama még nem jött le pedig az sokkal jobban meg akartam nézni.

Amúgy a fent látható fanfiction a 25 rész végén mikor állnak egymással szemben, akkor ott Lulu gondolatai.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése