2010. április 6., kedd

ami eszembe (igen, olyan is van) jutott...

Először is egy listát írni, aminek a címe:

Top 10 közhelyek, melyik közhely a legszánalmasabbak a világon?

Bár most a közhelyek valahogy elkerülnek. Biztos elfelejtettek, vagy megsértődtek.

A rólad és rólam szóló dalok xD vagyis a You and me-sek... xD Nekem ezek mostanában bejönnek xD Egy teljes lista de csak amelyiket ismerem...

wáóh... igazából tök szánalmasnak tartom, hogy nem írok semmi érdekeset, és ezt berakom bejegyzésbe, de unaatkozom. Nyah jó igazából nem, csak írhatnékom van. Nem hogy a Álarcokat írnám. Most adtam neki címet, wáóh, és biztos nem ez lesz a címe, de azért valahogy nevezni kell, mégse nevezhetem fényhozónak... bár inkább meggondolandó. Egy újabb sablonos írás tőlem xD. Kigondolta volna, mi? Tessék megszokni, aki erre jár és olvas... sziasztok ti ott hárman! xD Kac-kac kukac.

A szünetben olyan jól ment az írás. Imádtam azokat a perceket. Vicces volt, bár semmi értelme az egésznek. Ugyanazokat a köröket rovom, már több hónapja, ésnincs aki másfelé tereljen, vagy leállítso, de nem akarom abbahagyni, csak megtudni, miért? Áhh, nem is hiszem el milyen régen olvastam a Levelek Lilynek-et Sophie-tól... Sophie IMÁDLAK!!! Már elmondtam kritikában Nikitata néven, de fenomenális, megunhatatlan, egszerűen a mondataid... tökéletesek. Jó, ömlengés OFF.

Most idézlek mert akarlak, és mert imádom:

Ti csak örülhettek. Mert kilométeres körzetben nincs temető. Nincs fehér márványsír, ami ordítva hirdeti, hogy valami hiányzik.

Igazából irigyellek titeket.

-------------------------
Legyetek féltékenyek. Sandy egymagában pótolni tudott titeket.

Ha megkérdezitek, miért… Felesleges. A miértre sosem kapunk választ.

------------------------

Az is furcsa, hogy mindenki egyszerre születik a csecsemővel; az anya, a nagymama és a nagypapa…
…, az apa…
…, viszont a keresztanya csak jóval később jön világra.

Meg se születtem. Fáj.

----------------------------

Igazából mindig összeszorul a gyomrom, ettől a történettől. Mert ez olyan. Elfelejthetetlen. Sophie nem fogja folytatni, sajnálom, de imádtam, így is kellemes pillanatokat szerzett, mint minden műve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése