2010. április 13., kedd

Boldogság 2ever xD

mea culpa mea culpa mea culpa mea culpa mea culpa mea culpa mea culpa mea culpa mea culpa mea culpa mea culpa mea culpa mea culpa mea culpa mea culpa mea culpa

Önbizalomnövelő. Hé, ha valaki hallja/olvassa nyújtson egy kezet, hogy belekapaszkodhassak. Nagyon szarul vagyok. Túl flegma lettem. Ez van. Imádom, amikor magam alatt vágom a fát, ez a legkellemesebb érzés a világon. De tényleg. Ettől csak az jobb, hogy nagyon szarul érint, mert nem értem mi lett.

Tessék ennyi, iszonyúan rövid bejegyzés, de csak azért mert nem vagy fent ott, és nem tudtunk beszélni, és elírni xD, milyen hülye szó, a bánatom, mint szokásosan. Kitudja talán egy kis esti matek, remélem visszajössz, még ma. xD Túl ragaszkodó lettem észrevetted? Vajon ez majd szarra fordul.

Oh, fuck it. WTF? xD nem érdekel, megint. Skins. Mert tetszik. mert akarom.

Milyen lehet már az ha van egy drogos haverod? Vajon ő másképp látja a világot? Na jó ez hülye kérdés volt, de akkor is, miért kell ilyen kibaszottul szarul lennem?

Régebben nem voltam ennyire ideges, de most minden pillanatban, mert túl ragaszkodok, mert talán túl sokat képzelek bele, és mert mostanában semmi sem jön össze. Egy ideig nem is fog.

Hiányzik a hülyülés, már olyan régen beszéltünk, a múltkori beszélgetésünkkel éreztem, hogy már nincs minden rendben, persze... mert változunk. Utálok változni, gyűlölöm a változást.



Szerintetek tudnék valami vidámabb témáról írni? xD Ez kezd lehangoló lenni. xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése