2010. április 18., vasárnap

ez van. ezt akarom. nem érdekel.

Kész lett Zacky-ék új albuma. Én is szeretném hallgatni, mint ő. A balladát, amit Jimmy felénekelt. Remélem mindenképp rárakták az ő hangjával. Csak ezt az egyet. Kérlek.

-------------------------------------------------------------------------------------

You and me, we like the same kind of music
That's why we, make a good you and me....

Yeaaah.... Ez van. Örülnöm kellene, de ebben a hónapban semmit se tudok csinálni, mert nem. Le kellene szarnom mindenkit, nem? De ez nekem soha nem mert, mindig egy lelkiismeretes hülye vagyok.

Szeretem ezt a dalszöveget. Jó emlékek jutnak eszembe. Legalább erről. Mostanában nincs sok minden amin nevetni lehetne. Még mindig szarul vagyok, és nem tudom miért. Nem alszok keveset. De szar kedvem van. Elégedetlen vagyok. Nem merem leírni. Akkor beismerném. De nem. Eltemetni. Szőnyeg alá söpörni. Szokásosan. Mit is várhatnék magamtól? Ez van. Közhely. Yeaah...

you know what I'm going to say before my mouth even makes a sound

Soha nem fogok magamnak megbocsátani. Soha.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése