2009. április 6., hétfő

Emoncionális 1.0

Ami fent van az telejesen rossz!! Milyen kis felszínes hülyeséget írtam... ahhh, akkor még egyszer... Ki is töröltem ne keresse senki:P

Matt

Lulu

Teljesen átgondoltam az egészet és rossz volt rágondolni amitt tegnap írtam... elolvasta egyáltalán valaki? Remélem nem...
"- Miért? - kérdezte egészen halk hangon a lány. - Annyira bíztam benned, hogy nem láttam milyen vagy igazából? - megrázta a fejét, és csalódottan ráncolta össze a szemöldökét.
- Soha nem kértem, hogy bízz bennem - mondta közönyösen a fiú. - Arra kértelek, hogy higgy bennem, de úgy látom ez neked nem megy.
- Igazán szánalmas vagy - mondta megvetően. - Azt hiszed nem láttam, mit műveltél? Ott smároltál egy csajjal, aki nem én voltam. Úgy tudtam járunk Matt.
A lány egy pingpongasztalon ült, és onnan nézte az előtte álló fiút.
- Sajnálom - suttogta halkan neki. Lulu csalódottan hunyta be a szemét, hát tényleg igaz volt.
- A sajnálatod nem ér semmit Matt. - Beleborzolt hajába, majd lepattant az asztalról. - Mire kellettem neked, egy alkalomra?
- Sajnálom - mondta miközben a szemébe nézett. Lulu behunyta a szemét, nem tagadta amit állított.
- Mennyit hazudtál nekem Matt? - kérdezte elcsukló hangon Lulu. - Mióta hazudsz nekem?
- Nem akartam ezt Lulu - mondta Matt zsebretett kézzel. - Csak egy kis kalandra vágytam. Sajnálom.
- Hányszor vágytál kalandra miközben velem voltál? - kérdezte gúnyosan, és egy lépést közelített felé.
- Én nem akartam.
- Ez a hülye emoság elvette az eszedet - közölte megvetően Lulu. - Te csak divetból vagy már emo, basszus! Mennyiszer mondtad, hogy aki divatból csinálja az olyan köcsög? Olyan kétszínű vagy! - rázta meg a fejét.
Csend következett be, majd Lulu elfordult, ahol épp David -és az ő barátait találta ott. Lulu nem mondott semmit, csak elment mellettük, de még hallotta David hangját.
- Ezt jól elszúrtad haver."
Folyt.köv.
Annyira uhh, még ez is nagyon felszínes, túl részletesen meg nem akartam, mert az sokáig tart, de ahh. Mondtam már, hogy szeretek írni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése