2009. április 5., vasárnap

Emoncionális:D

Ma kint voltunk egész nap a telken. Sztafével fociztunk, olyan beszólásai voltak, hogy az csak na! :D Jó nap volt.

Ma nem néztem mondjuk Code Geass-t, abba az animébe vagyok belebolondulva, szegény én... de hát annyira jó... nem esik jó róla írni, de nagyon jó:D A legfontosabb dolog benne, hogy utálja az apját, és az endingbe, ugye van egy kép, amiben Lelouch velünk szembe van, dühös arcot vág és megy kifele a teremből,az apja meg hidegen nézi a hátát. Annyira szomorú!:(

Olvastam a Lotf-ot és kajak azt hittem, hoyg tényleg befejezték a FMA-nak a fordítását! Ma azért leesett, hogy április 1-je volt.(Jól van, ügyes voltam). Bár a Naruto-kun most nem elérhető szerintem ez a vicc utóhatása. És így nem bírtam az új fejezetet elolvasni!!::(:(:(:(:(:(:(:(

Viszont ígértem, hogy már írok.

Nem vicc volt. Szidták a Naruto-Kunt, nem értem miért nem lehet becsülni őket, igazán jól haladnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése