2009. április 14., kedd

Winter

Ígéret Winternek... Írta: Shannondababy La Guera, fordította ÉSzAH- Thank you

Olvasta már valaki? A legmegindítóbb történet, amit olvastam Luciussal. Sírt. Malfoyosan. Draco. Fájt. Rohadt Potter. Foj.

A hideg párszor végigfutott a hátamon, szomorú, és szerintem ez a legjobb fanfiction, amit a Malfoyokról olvastam. Néma, egy néma tastvér, Winter/Deméter.

"Winter. Ezt a nevet adtam neki azon a végzetes napon. Gúnynévnek szántam és az is volt sokáig - majdnem két évig - de végül valami más lett, valami gyönyörű. Ott jutott eszembe, ahogy kiskakasként álltam a legutóbbi meggyötört áldozatom fölött, az ő rongybabáján, belenyomva a cipőtalpamat a puha anyagba. Nem tudtam levenni a szememet a hajáról. Fényes és csillogó, mint az Apámé. Csillagpor és frissen hullott hó. "

Ez többszöri olvasásra is ugyanolyan szép. Sőt idővel szebb is.

---------------------------------------------------------------------------

Holnap iskola... Fujj. Mind1

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése