2010. május 10., hétfő

behaloooook .... XD

-Nah kit találtam hotdogon? na kit? xD

-Csak nem Danit?

-Csak de.. és még nem is kerestem rá, hanem a hotdog adta ki xD ez azért fáj...

Nem vagyok tudathasadásos... tényleg :D

-------------------

Tök furcsa volt, mert mondott egy viccet ő meg nem nevetett. Bár azért megértem, mert végülis mondta, hogy összevesztek. Ennyi egy barátság? Kíváncsi vagyokki kezdett el sértegetni, kit.

--------------------

Sziget... Paparoach... kell, akrok menni... együtt énekelnia Last Resortot, vagy a Scars-ot, meg a forevert, és ahogy Jacobyelő fogja adni magát... egyszerűen fenomenális lesz :D Ahogy a közönség együtt... nézni mindig olyanjó, de élőben biztos 100 -szor jobb lesz... mert.

---------------------

Aww,,, :D Ency-mency siess haza :D Már most hiányolunk :D Meg gondolom Marci is. :P Pedig vkivel meg akartam beszélni a Vámpire Diaries-t. :S :P Lógóóóós. :P Váóh ma elolvastam a vitamin mangát :D Annyira drámaian jó volt :D Imásom...

---------------------

Igazából vár a töri könyvem, de nem baj... holnap témazáró, kb. egy anyagot tudok az egészből... hosszú éjszakám lesz... hogy fogok így 10-kor lefeküdni? Nem baj legalább lesz társam :P

----------------------

Meg kellene írni a novella páyázatra a Buleszeset... vajon kinek a szempontjából kellene írnom? Kit kövessek? Nancy-t vagy Buleszt? Ha Nany-t követem, akkor már tudom a csattanót... ha viszont Buleszt... akkor még nem. Ha már csak a végére gondolok akkor elönt az a melegség, ami akkor szokott előjönni, mikor valami jó fog történni, de nem csak úgy, hanem lelkileg is érzed, hogy ez marha jó volt. Egy olyan pillanatot akarok.

Vagy lehet a ballagás utáni időszakot kellene leírnom? Amikor egy pillanat köztük 5 oldalba? Amikor is Bulesz ba vallja, hogy kihívásként tekintett Nancy-re? Uhhhhhhhh....... :D Ott van Bulesz és ad neki vmit, ami fogalmam sincs mi, de mondjuk a pengetőjét? Imádom, hogy ilyen sok minden zajlik mással. :D Olyan ihlető személyiségek... :D Múzsaaa :D

Harmadik ötletem még nicsen velük kapcsolatban, de még messze van a szeptmber... :P Félj ... :P

---------------SKINS------------

Cassie: Tudod mi fáj a legjobban egy összetört szívben? Nem tudsz visszaemlékezni sem, hogy éreztél azelőtt. Próbáld megtartani azt az érzést, mert ha elmúlik...
...sosem fogod visszakapni.

Chris: Mi lesz akkor?

Cassie: Szarni kezdesz a világra...
...és mindenre, ami benne van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése