2010. május 3., hétfő

Írnom kell....................

Az angyalos történetet át kell írnom. Elég összeszedetlen és logikátlan. Mentségemre szóljon, hogy csak magamnak írtam, ezért csak kedvenc jelenetet írtam bele. Sőt úgy, ahogy eszembe jutott.

Először úgy akartam, hogy Angelina, a főszereplő, találkozott Luciferrel. Közben persze megváltozott az ötlet, miszerint Angelinát elrabolták, és nem emlékszik semmire, ezt is dobtam, hisz ez olyan klisé. Persze miközben ezt sorba megírtam, majd félbehagytam, és más ötlettel folytattam, úgyhogy logikai buktató van bőven.

Túl részletes, mellons néhány szóval elintézi, amit én leírok 3 mondatban. Ideegesítő. Tudnék írni, de ahhoz szünet kell, csk nem tudom, hogy mikor lesz szünetem végre. Nem vaj. Reménykedek. Nem, inkább nem. Soha.

Tényleg megírnám azt a pszichológus-éa a betege történetet. Mert akarom xD. Mi lenne a főszál? MIndekettejük életét be kellene mutatni vagy csak folyamatosan? xD Minek foglalkozom vele? Mintha meg tudnám írni. És nem, nem vagyok "anoptimista" by Nancy. xD

-------------------------------------------------------------------------------------

Nem tudok írni. Ez elkeserítő... Persze, hogy nem lehet minden tökéletes... Ugyan miért lenne... igen igen depresszió 2ever. xD Ez olyan mint egy egyenértékű csere, nyersz valamit, de közben el si vesztesz ezt-azt.. xD Szívás!

-------------------------------------------------------------------------------------

Jól vahhn xD ez jó kör volt 10 töröltem ki amit írni akartam... mind szar volt xD xD nem baj xD ezt is megétem x Dmár többbször is ... ez sok a xD az agyamra megy...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése