2010. május 17., hétfő

Egy válasz, mert csak.

Talán így írásban egyszerűbb lesz elmondani, hogy látom én. Igazából fogalmam sincs mit vársz, ezért bocs, hogy alulmúlom elvárásaid, de tudod ilyen vagyok.

Nem nézek rád máshogy, nekem akkor is te, te vagy. Nem fogok felháborítani, hogy "bazz meg, miért nem mondtad el? Ennyire nem bízol bennem? Minek vagyunk egyáltalán barátnők?" (ezt képzeld el nyávogós hangon.... igen úgy jó volt). Ha valaha is ilyet mondanék neked lőjj le! Ez klisés és nem igazi, remélem érted :D

A te döntésed lett volna, mikor mondod el, amit én elszúrtam, sorry. Nem gondoltam volna, tudod milyen szegényes a fantáziám, és az ok és okozat keresés, szánalmas. Nem fogok sajnálkozni, hogy szegény, meg ilyesmik, ilyen lélekderítő szövegek... nem az én számba valóak. Csak néhágy szó van ami hozzám való. Soha nem fogok tudni teljes biztonságot?

Vagy nem tudom mit nyújtani, de azért lelki szemetes ládádként szolgálatodra, remélem te is az enyémre :D xD

Honnan kellene a "break"- re emlékeznem? Valami zene lehet a dologban...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése