2010. május 9., vasárnap

p.s.: i'm here waiting for you... ""

Anyám ma megkérdezte, mi lenne ha jövőre Pesten tanulnék. Azt mondtam nem. Ahhoz képest, hogy szabadulni akarok innen, mégis csak egy gyáva vagyok. Vicces, hogy milyen kis kétszínű vagyok. Azt mondom mindig milyen jó lenne innen elmenni, mégis csak beszélek és nem teszek érte semmit. Miért is?

-------------------------------------------------------------------------------------

Most úgy idéznélek, de biztos vagyok, hogy nem tetszene. :P Nekem tetszett :D:D:D.

Nem tudom mi lesz jövő héten suliba, de fenntartásaim vannak. Nagyon. Mindent megtettünk múltkor, nem tudom mi van. De hát ennyi.

-------------------------------------------------------------------------------------

Sometimes...... Ellen Hopkins.... Impulse.... Nyáron meg fogom rendelni, remélem addig nem csórják el arról az oldalról. Mert kell és szükségem van rá. És másra is. Remélem addig nem jelenik meg magyarul, vagy inkább pont az, megjelenhetne. Nem akarok ebbe most nagyon belemerülni, mert eléggé jól vagyok. Nincs min gondolkozni, mert minden meg lett magyarázva. Vagy nem. Kit érdekel. Úgy látszik senkit sem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése